Nawoordje van Pieter

19 maart 2022 - Nieuwegein, Nederland

Hallo allemaal,  hier ook nog een nawoordje van mij. Allereerst wil ik iedereen die met ons meegelezen en geleefd heeft daarvoor bedanken. Super leuk om jullie reacties op ons avontuur te lezen! Thnx.

De meest gestelde vraag, die ik zelf ook zou hebben, is natuurlijk wat het nu opgeleverd heeft. Dat is meteen ook het moeilijkste te beantwoorden, want dit heeft ook veel met gevoel te maken en is dus niet makkelijk in woorden te vatten.
Maar ik ga hier een poging doen.
De therapie is natuurlijk niet een soort van medicijn waarna alle issues ineens weg en opgelost zijn. (Dan ken ik nog wel een paar mensen die we kunnen sturen namelijk 😁)

Dus wat heeft het gebracht: Allereerst een hele fijne tijd samen waarin we ook verder helemaal niets anders hoefden te doen in een stress vrije omgeving! Daardoor ook met een goed opgeladen batterij, met meer geduld en rust kunnen kijken naar wat ons als gezin verder kan helpen.
We zien nu aan Rens dat hij heel aanhankelijk en gezellig is.  Hij veert sneller terug van moodswings en kan beter onder “woorden” brengen wat hij wil en voelt.
Ook hebben we inzichten en handvatten gekregen hoe we dagelijkse zaken beter of handiger aan kunnen pakken. Toch meer structureren, uitleggen en laten zien.  Bijvoorbeeld werken met de pictos (plaatjes) om hem te laten zien wat er gaat gebeuren.
We krijgen een uitgebreide rapportage van de therapeuten waarin de gebruikte methoden en ook handvatten staan waarmee wij, en ook andere professionals die met Rens werken, verder mee kunnen.
De komende tijd zullen we dus ook gaan zien wat het ons, naast de fijne tijd samen, heeft gebracht en wat we mee kunnen nemen naar de toekomst.
Mochten jullie nog vragen hebben hebben, schroom niet het ons te vragen.  We hebben jullie de laatste tijd toch al toegelaten in ons leven dus dan kunnen die paar vragen er nog wel bij 😁!

Groetjes van de familie Knots

1. Marian:
    19 maart 2022
    Hoi familie Knots,
    Dacht net vandaag Pieter zou toch ook nog iets schrijven en zie daar het nawoord van Pieter. Fijn dat het jullie als gezin ook goed heeft gedaan en inzichten en handvatten heeft gegeven.

Natuurlijk heeft e.e.a. tijd nodig. Maar ook fijn dat jullie bij Rens al positieve veranderingen zien.

Zal jullie berichten missen.

Tot gauw ❤️💋

Marian
  2. Kristel:
    Bedankt lieve schat!! 😘
  3. Jan en Marian:
    20 maart 2022
    Wat een mooie afsluiting. Wij hebben al kunnen constateren, dat Rens bij ons heel vrolijk en gezellig was. Heel relaxed! Hopelijk zet zich dit voort. 👍❤️
  4. Kristel:
    😄😄
  5. Saskia:
    20 maart 2022
    Het is zo bijzonder dat er in zo’n korte tijd zoveel grote stappen door Rens zijn gezet.. diep onder de indruk! ❤️
  6. Ospel Zoo.:
    20 maart 2022
    Tja wat kan ik zeggen. Het laatste bericht. Ik mis het wel. Lag elke avond in bed nog even jullie “avonturen” te lezen. Veel dingen die ik las waren nieuw en ik merkte dat dit mij soms ook wel raakte. Tja waarschijnlijk heb ik toch ergens iets van gevoel …
    Ik ben heel blij dat het jullie positieve dingen heeft gebracht. En ik spreek de wens uit dat dit jullie als gezin in de toekomst gaat helpen.
    Kan niet anders zeggen dan dat ik heel veel respect heb voor jullie. Toppers !!
  7. Kristel:
    20 maart 2022
    Wat super lief Richard, dat je dit zegt. Het gaat inderdaad soms of ook wel vaak niet zo makkelijk als anderen misschien denken. Op een feestje of bezoek is vaak maar kort en zoals je nu hebt kunnen lezen staan we altijd meer dan aan. Kijken waar hij is, wat gaat die doen, trekt hij het nog etc… Maar bovenal is het een heerlijk mannetje met het karakter van zijn vader! Haah! En dat je gevoel hebt, oeps dat wisten we stiekem al, maar hebben we nooit doorverteld hoor! Liefs van ons