Welkom op de reisblog van de Familie Knots

2 februari 2022 - Curaçao, Nederlandse Antillen

Welkom op onze reisblog bij Reislogger!  We gaan deze website gebruiken om jullie op de hoogte te houden van onze reis naar Curacao met als doel; de dolfijn therapie bij CDTC voor Rens (http://www.cdtc.info voor meer info) . Kom dus snel een keertje terug voor de nieuwste reisverhalen en foto’s. Wil je gemakkelijk op de hoogte blijven van onze belevenissen? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst! Wij vertrekken (als alles goed gaat met de corona testen) op 24 februari en reizen 13 maart weer terug.

Rens gaat deze dolfijntherapie doen in de hoop hem meer zelfvertrouwen te geven zodat zijn angsten verminderen. We weten ruim 1.5 jaar dat we deze reis gaan maken. En nu is het aftellen dus begonnen!

Rens is er klaar voorTop zus die MaudBroer en zus liefdeZo fijn in het water!

De familie Knots in Spanje

Het welkomstboekje

1. Reislogger:
    2 februari 2022
    Welkom bij Reislogger! We wensen je veel plezier op reis!
  2. Imke:
    2 februari 2022
    Nog een paar weekjes, ik wens jullie zoveel plezier maar ik hoop ook lekker veel rust en natuurlijk hoop ik dat Rens wat stappen gaat zetten.
    Ik ben heel benieuwd of jullie net zo gaan genieten als wij dat deden.
  3. Elma:
    14 februari 2022
    Zo leuk!!! Het gaat een geweldige ervaring worden. Nu al benieuwd naar al jullie verhalen. Succes met aftellen. Xxx
  4. Elaine:
    22 februari 2022
    Ik wens jullie heel veel mooie momenten samen! Knotsveel plezier x
  5. Joke:
    22 februari 2022
    Hopi prèt op dushi Korsou! Wij zijn net terug en we hebben het eiland speciaal voor jullie netjes achtergelaten 😉. Geniet ervan!
    X
  6. Iris:
    Lieve knapjes,
    Wat ben ik trots op jullie❣️
    Trots op jullie (veer)kracht, toewijding en warmte, iedere dag opnieuw.
    Opdat deze reis jullie, in alle opzichten, dan ook enorm mag verrijken.
    🙏🏻❤️
  7. Jennie:
    22 februari 2022
    Wat fantastisch!! Ik wens jullie zoveel liefde, gezelligheid, genieten en ontspanning ❤️💜🧡 liefs!
  8. Ivanka:
    22 februari 2022
    Heel veel plezier tijdens jullie prachtige avontuur, geniet ervan🍀
  9. Marian:
    22 februari 2022
    Ontzettend goed dat jullie dit gaan doen. Hoeven jullie nooit te denken hadden we misschien toch maar …,
    Zal jullie op de voet volgen.
    👍❤️
  10. Marjolein:
    22 februari 2022
    Wat een heerlijkheid❤️ Geniet van en met elkaar. Dan genieten wij op afstand met jullie mee💋💋
  11. Tamara:
    23 februari 2022
    Wauwie! Wat zal dit een mooie reis worden :-) Voor Rens hoop ik dat de dolfijnen hem helpen groeien. Geniet! xxx
  12. Christien:
    23 februari 2022
    Veel plezier bij de dolfijnen . En geniet ook van deze reis .liefs Alex en Christien
  13. Edward/Maatje:
    23 februari 2022
    Goede vlucht en geniet van deze fantastische reis. Ga mijn maa(r)tje wel missen hoor. Ben benieuwd naar de verhalen en foto's.
  14. Nathalie:
    24 februari 2022
    Geniet samen van deze bijzondere reis, want bijzonder wordt het sowieso!
    🔆