Dag 1 op Curaçao

25 februari 2022 - Curaçao, Nederlandse Antillen

Dag allemaal, het was ons de reis wel… zoals benoemd vertraging. Maar de kinderen deden het super 5 uur lang op Schiphol! En daar moest meteen op geproost worden natuurlijk! In het vliegtuig toch nog wachten en dat werd Rens toen echt te veel! De eerste 2 uur gingen dus letterlijk en figuurlijk niet zonder slag of stoot. Pffff het was heftig! Niets en niemand (tv uit zijleuning, schoppen, dienblad van steward omver, krabben slaan en schoppen) was veilig! Uiteindelijk ging de knop om en is hij op mijn schoot in slaap gevallen. Dat is dan weer even genieten. We waren uiteindelijk om 03.30 uur in ons app (22.30 uur tijd hier). Beheerster had boodschappen gehaald. Dus heel fijn. Uurtje later iedereen op bed (zelfs Rens ging meteen plat, oké eerst nog een chippie, en dat is uniek omdat hij normaal op de eerste avond in zijn eigen bed wil slapen 😂) maar helaas was ik 3 uur later al weer wakker. De enige die nu nog sliep (05.20 uur) is pieter!

Om 06.30 uur al aan het ontbijt 😳 en om 08.30 uur de eerste duik! Nu wachten op de huur auto en daarna gaan we naar het Dolphin Centre om te horen hoe laat Rens maandag wordt verwacht! Spannend en zin!

Het wordt een lange en warme dag! Maar het appartement is prachtig en we kijken zo op de dolfijnen! Is het gek dat Pieter en ik nu om 10.00 uur zin hebben in een alcoholische versnapering? 😂

Later het vervolg…

Vervolg; vanmiddag zijn we kennis gaan maken bij het CDTC Centre. Rens zal elke dag (maandag-vrijdag) van 13.15-15.15 uur therapie krijgen. Maud zal op de zelfde tijd elke dag een brusjes programma hebben (snorkelen, uitleg over de dolfijnen, speurtocht etc). Maud heeft er nu al zin in! Wat waren ze daar lief! Met ons polsbandje om kunnen we op elk moment van de dag gratis het Sea Aquarium in om bijv een dolfijn show te bekijken.

Daarna een heerlijke koude cappuccino gedronken bij Hemingway en gereserveerd voor de avond. Na de lunch met de huur auto voor het weekend een supermarkt op gezocht. Wat groot en wat een chaos. Maar Pieter was helemaal in zijn element. 😃 Hij gaat de volgende keer maar lekker alleen struinen en verzinnen wat we gaan eten! 😂 Het was bewolkt en ging zelfs regenen dus lekker chill daarna thuis. Oké ik heb heeeeel even mijn oogjes dicht gedaan.

En nu komen we net terug van het eten met de voetjes in het zand bij Hemingway. Vis met patatjes! Rens verheugde zich enorm op de band maar die begin toen Maud en Rens wel heel moe werden. Even snel dansen kon Rens niet laten! Kids beiden nu op bed en wij nog even op het balkon om dag 1 helemaal af te sluiten!

Proost op de vertragingRustOp de koffers wachtenChippie tijd om 04.30 uurGeweldig!!!Ocean ResortDaar zijn ze de dolfijnenEr niet meer uit te krijgenPrivé strandjeDus…

Hapje eten bij HemingwayMaud; Het lijkt wel een schilderijOnderonsjeNog even de voetjes van de vloer

1. Edward/Maatje:
    Ik zeg.....proost 🍹🍹
  2. Marian:
    25 februari 2022
    Nee hoor neem die versnapering maar lekker. Fijn dat het appartement bevalt.💋
  3. Imke:
    25 februari 2022
    Ha dat weet ik nog! Kids die om 12.00 uur zeggen gaan we borrelen 🙈.
  4. Ospel Zoo.:
    Wow wat mooi daar !
  5. Gerrie en Willem:
    25 februari 2022
    Nou dat is een pittige reis geweest. Fijn dat het appartement zo goed bevalt. En zo te zien (zo’n zee terras) zijn er wel mogelijkheden om er mooie dagen te hebben.
    Veel liefs van ons.😘
  6. Iris:
    25 februari 2022
    Wat een pittige reis lieverds!
    Fijn dat het app top is en dat de zon vol overgave voor jullie schijnt,
    geniet!
    💋
  7. Saskia:
    ❤️
  8. Marjolein:
    25 februari 2022
    Heel het vliegtuig heeft geweten dat Rensemans aan boord was😉 Maar klinkt super pittig. Fijn dat hij uiteindelijk toch in slaap is gevallen. Laat het grote genieten nu maar echt beginnen 💋💋
  9. Rinse:
    25 februari 2022
    ❤️ Na deze pittige reis, hoop ik dat jullie kunnen genieten van een hele fijne en hele bijzondere vakantie! Heel benieuwd naar de ervaringen van Rens met de dolfijnen! ❤️
  10. Bianc:
    26 februari 2022
    Pittig en wat een bijzondere reis. En dansen als afsluiter met voor jullie een lekkere versnapering klinkt nu al als een mooie traditie. Geniet!
  11. Mascha Bottenburg:
    26 februari 2022
    Een pittige reis voor de familie knots, maar gelukkig daarna een mooie eerste dag. Veel succes en plezier kanjers.
  12. Lara:
    26 februari 2022
    Zo trots op jullie allemaal, lekker genieten ! En wat super dat Maud ook mee genomen word in de hele Dolphin experience door het team daar ❤️
    Ps toen mn neef de van Tweel supermarkt nog had leek het alsof je de AH instapte, echt kopie. Waten jullie daar ? (Dan heeft nwe eigenaar er wel zooitje van gemaakt 🤣) als hij daar niet was moet ie daar zeker keertje heen xxxxXxxxx
  13. Linda:
    26 februari 2022
    Pittige start maar nu lekker genieten 😘
  14. Sebas:
    Aaaah leuk hoor!!
    Ziet er super uit. Veel plezier!!
  15. Ivanka:
    26 februari 2022
    Geen start zonder hobbels maar wat een mooie plaatjes, lekker genieten🥂daar mag op gedronken worden😉
  16. Jennie:
    28 februari 2022
    Oh lieve schatten wat een reis! En wat een eerste dag! 💜🧡 Zo mega trots op jullie!!