Dag 2 op Curaçao

27 februari 2022 - Curaçao, Nederlandse Antillen

Dag allemaal,

Een super mooie dag achter de rug! Vanochtend wel al weer errug vroeg wakker (iets met een 4) en dus ‘vroeg’ op pad. Met de auto 40 km rijden naar de Westpunt voor het National Park Sheta Boka. Daar zijn 4 hotspots die je deels met de auto kan trotseren en wandelend. Het was al een heus avontuur om over erg hobbelige paden bij Boca Pistol te komen. Maar Wauw zo mooi!! De golven klotsen daar tegen de rotsen en komen meters de lucht in. Echt een aanrader! En wat een salamanders lopen daar rond. Vervolgens naar de parkeerplaats om vanaf daar Boka Kalki te kijken. Het pad er naar toe was echt minder voor Rens. Iets met warm, moe en dan ook nog een pad wat nogal hobbelig was door de keien etc. Maar wat was de bestemming mooi!! Daarna wel een fris drankje verdiend.

Vervolgens door gereden naar Playa Grandi om daar te zwemmen tussen de schildpadden. Super leuk!! En wat een grote zaten erbij. Maud heeft ze gefilmd met de camera op haar snorkel. Lekker geluncht op het strand en genoten!

Aan het einde van de middag weer ‘thuis’ en toen wilden Maud en Rens toch nog even naar de dolfijnen waar ze de laatste show mee wilden pakken. Geweldig!! Ik type dit terwijl het nu hier 19.35 uur is. Ik zit heerlijk op het balkon met fijne muziek op de achtergrond wat van het strand lijkt te komen en een heelijk windje ter verkoeling! Dag 2 was top!

Boka PistolGezinsfoto 😃Samen!Die twee!!Iets met geluk ofzoBoka TablaPlaya GrandiSnorkel op en gaanDolphin AcademieZo mooi!

1. Joyce:
    27 februari 2022
    Ziet er alllemaal heel mooi uit, mooie ervaring, genieten met een grote G.. liefs van ons 😘
  2. Edward/Maatje:
  5. Monique v lonkhuijzen:
    Wau super hoor 😎🐢☀️🍷
  6. Elma:
    27 februari 2022
    Oh zo heerlijk. Ik voel de warmte, de extase en het genieten. Zo geweldig daar en dan moet de therapie nog beginnen!!!
    Mooie dag morgen en heerlijk genieten. Xxxx
  7. Evelien:
    Wat super gaaf! Dikke kus
  8. Albèr:
    27 februari 2022
    Fijn te lezen dat jullie er zo van genieten en leuk voor ons dit op deze manier te volgen👌 Laters!