Dag 3 op Curaçao

28 februari 2022 - Curaçao, Nederlandse Antillen

Hallo! Wat leuk dat je weer mee leest!
Weer een leuke dag achter de rug! Vanochtend hebben we een paar uurtjes doorgebracht aan het strand van Zanzibar (Jan Thiel). Op de weg er naar toe (hemelsbreed 2 km, maar om er met de auto te komen 9 km) viel ons op dat de huizen en omgeving meer luxe uitstraalden dan richting Westpunt.
Rens en Maud hebben samen gezellig in de zee gezwommen en het luchtbed was hun boot. Wonderlijk hoe snel en goed Rens er op kan gaan zitten. Uhhh wij doen het hem niet na! Al snel werd Rens het zat (geen parasol, bewolkt maar toch warm), maar gelukkig was er een beachvolleybaltoernooi, dus Rens had wat te kijken. Maar dan moesten ze niet zomaar effe stoppen. Rens wilde immers actie zien. Ondertussen was Maud of in het water of info aan het opdoen uit de National Geographic Junior. Onderweg naar de auto even een ijsje mee gepikt. Boodschappen doen bij Van Tweel (AH) en terug naar huis. Rens lekker chillen en Maud af en aan naar beneden om een plons te nemen in het zwembad. Vanaf ons balkon kunnen we dan naar elkaar zwaaien! Ik hield me even uit de zon, want ondanks de bewolking en tig keer smeren met factor 50, toch flink verbrand. Tja Curaçao staat dicht op de evenaar.

Morgen gaat het avontuur waar voor we gekomen zijn dan toch echt beginnen!

Samen!Zo zwemt Rens het liefste!Beach volleybal kijkenDoe jij maar intelligent! 😃Dussss!!!Proost!

1. Imke:
    28 februari 2022
    Spannend hoor, met welke dolfijn mag Rens gaan zwemmen? Fijn dat hij nu al vertrouwd is met de zee dat zal morgen of voor ons vandaag ;) zeker helpen!
  2. Marian:
    Hallo familie Knots.

Vandaag de grote dag. Komt vast goed. Nogmaals in ieder geval geprobeerd.
    "Niet geschoten is altijd mis" zei mijn moeder altijd.
    Kijk er naar uit om iedere keer de verhalen te lezen. Ga zo door!!
  3. Jennie:
    Ohh vandaag is de grote dag! Zo bijzonder, zo speciaal!! 🥰💞 Heel veel liefs
  4. Joyce:
    28 februari 2022
    Heel veel plezier vandaag met de dolfijnen, 🐬🐬🐬
  5. Ospel Zoo.:
    28 februari 2022
    Super benieuwd naar hoe Rens het morgen gaat ervaren! Echt super fijn voor jullie dat dit zo kan en dat jullie lekker kunnen genieten daaro.
  6. Karen:
    28 februari 2022
    Spannend! Heel veel plezier morgen!
  7. Sofie:
    Succes morgen Rens!!